top of page
חיפוש

תוכן טוב מחזיק לאורך שנים

עודכן: 8 במאי 2022

לילדים, החופש של פסח תמיד נראה ארוך ואינסופי (אוקי, גם מנקודת המבט של ההורים הוא כזה). חלקכם אולי מטיילים בארץ, או בחו"ל, או לכל הפחות - תיכנסו לאוטו ותדגמו פקקים של חג ולילהסדר.

לפני הרבה שנים, לפני שהפכתי בכלל לאימא ובדיוק אחרי שהחזרנו את הליסינג, ישבתי לכתוב את "אוטוטו" לילדים, עבור אותן נסיעות שיכולות להיות מעיקות, בלתי נגמרות, חונקות, פקוקות - והפכתי אותן בעזרת קבוצה של אנשים מוכשרים לחוויה קסומה שמשדרגת את הנסיעה.

זה התחיל כדיסק. זוכרים מה זה? עיגול מתכתי שאולי תלוי לכם היום בחלון כדי להבריח יונים או חוזר עם הילדים בתיק של הקייטנה בתור יצירה עם פלסטלינה.

ואז נעלמו הדיסקים, ועברו לקבצים קוליים, ואותו מכשיר נעלם בכלל מהמכוניות. ואז נולדו הפודקסטים. קיצר, הבנתם, העולם התקדם.

אבל המלחין והשותף המוכשר לכתיבת השירים מנולו קליינהאוז אמר לי כבר אז שמדובר פה ביצירה על זמנית. לא משנה הפורמט - "אוטוטו" עדיין תופס ילדים וגם את ההורים שלהם במושב הקדמי. הם מחליפים את השאלות המעיקות - "מתי נגיע?? הגענו כבר??" - ב-PLAY פשוט ושלוש שעות של תוכן אינטראקטיבי וחכם.


תוכן אינטראקטיבי לנסיעות עם ילדים
אוטוטו חוויה בנסיעה

לא מזמן צלצלה אליי אימא שהבת שלה גדלה על "אוטוטו" ועכשיו האחיות הקטנות הצטרפו לחגיגה וגילו שיש פרק שלישי בסדרה, שם טסים לחו"ל ומבקרים במדינות ברחבי הגלובוס. שאלתי אותה איך בכלל היא שמעה על "אוטוטו" בפעם הראשונה (שאלה שאני אוהבת לשאול וככה לגלות על המסע שיצירה עושה). היא סיפרה לי שהם קנו רכב יד שניה והדבר הכי שווה שם היה הדיסק ששכחו בתוך הנגן מוסיקה... מאז "אוטוטו" מלווה אותם, את הקטנים והגדולים.

וממש לאחרונה פנה אליי אבא שהילד שלו הכיר את "אוטוטו" הראשון ועכשיו בזכות האחים הקטנים הוא גילה

שיש גם אוטוטו 2 וגם 3. הוא קרא לזה "יצירת מופת" והבהיר שאני לא משווקת את זה מספיק. צודק.

אז הנה אני ו"אוטוטו" - יצירה על זמנית שממשיכה גם בלי שאמא שלה דוחפת אותה ומשווקת כראוי. תוכלו להקשיב לקטנים ולהוריד לנייד דרך האתר https://bit.ly/37LhaxV ולאחרונה, כחלק מהתנעת השיווק (בכל זאת, אני מקשיבה ללקוחות) הוא גם זמין באתר evrit - עברית לצד גרסת האודיו של הספר שלי.

שתפו עם חברים/בני משפחה עם ילדים קטנים (גיל 2-7) כדי שתהיה להם נסיעה משובחבחה!

3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page